Teatr

Oto krwawy Babilon
Recenzja spektaklu „Nabucco” Giuseppe Verdiego w reżyserii Marii Sartovej w Operze Krakowskiej

Wesele na trzy sposoby
Recenzja spektaklu „Wesele” w reż. Mai Kleczewskiej w Teatrze im. Juliusza Słowackiego w Krakowie

Najprawdziwsza gastro-dela
Recenzja spektaklu „Pół żarciem, pół serio” w reż. Kaliny Jagody Dębskiej w Teatrze AST w Krakowie

Narracja przez obrazy
Recenzja spektaklu „Proszę Państwa, Wyspiański umiera” w reż. Agaty Dudy-Gracz w Teatrze im. Juliusza Słowackiego w Krakowie

Ściany padały ze śmiechu
Ściany padały ze śmiechu Recenzja spektaklu „Premiera, która poszła nie tak” Henry’ego Lewisa, Jonathana Sayera i Henry’ego Shieldsa w reż.

Triumf manipulacji
Triumf manipulacji Recenzja spektaklu „Kredyt” Jordiego Galcerána w reż. Marcela Wiercichowskiego w Teatrze Bagatela w Krakowie ,, Prawda pogrzebana jest

Wampir szczerbaty, a humor garbaty
Wampir szczerbaty, a humor garbaty Recenzja spektaklu „Noc wampira” w reż. Jana Naturskiego w Teatrze Współczesnym w Krakowie „Kto powiedział,

Filozofia egzystencjalna na przykładzie ogórkowej
Filozofia egzystencjalna na przykładzie ogórkowej Recenzja spektaklu „Szczeliny istnienia” Jolanty Brach-Czainy w reż. Iwony Kempy w Teatrze im. J. Słowackiego